DANCE HIPS

Saturday

Undo Kai


Hari ini Bagas kun ikut Undo kai untuk yang pertama kalinya,teman2nya yang sudah berumur diatas nya kelihatan Genki dan Tanoshii sekali mengikuti jalannya Undo kai tsb,teman yang seumur Bagas ada 1 orang (org Korea),saya dan mamanya Bagas juga Issyokenme kasih support sama Bagas supaya ngga' nangis terutama saya sendiri yang baru pertama kalinya mengikuti acara yang kaya ginian yach ...lumayan Tanoshikatta.
Saat dimulai acara Bagas kun seperti biasa Nangis terus tapi menjelang acara pertengahan dia jadi Zekkocho,nga' mau berhenti main ,apalagi saat diputar lagunya Matsugen Sanba,Nori nori deshita.
Dari sini sempat saya pikirkan "seandainya kegiatan2 anak2 seperti ini juga sering diadakan di Indonesia mungkin aktifitas dan daya pikir anak2 Indonesia juga akan lebih berkembang dari kecil." Onegaishimasu pak Penguasa.!!!!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

On Media Blogging Down a Traditional Path
American Reporter Correspondent San Pedro, Calif LOS ANGELES -- It was in a stack of used books being sold for two dollars apiece outside a dusty museum of hollywood memorabilia.
See if you can visit my site also maybe you will find some valuable information Making money the easy way

Anonymous said...

Blogging Backlash? What Blogging Backlash? Oh, That Blogging Backlash
Web 2.0 Conference 2005 October 5-7, 2005, San Francisco, CA A recent article--well, it was recent at the time--argues that backlash is coming for the bloggers.
Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a ##taking surveys online## site/blog. It pretty much covers ideas on how to make money working online, plus other related stuff.

Come and check it out if you get time :-)